Romanian English French German Italian Spanish
Prev Next
Adunarea Generală a Asociației RENINCO ROMANIA - 2017

                Adunarea Generala a Asociației RENINCO ROMANIA - Rețeaua Națională de Informare și Cooperare pentru integrarea în comunitate a copiilor și tinerilor cu cerințe educative speciale s-a desfășurat în data...

Intalnirea universitatilor si cercetarea

         Intalnirea universitatilor si cercetarea       Pe data de 17 noiembrie 2014, la RENINCO – sediul din incinta Scolii gimnaziale Sfintii Voievozi - a avut loc o prima intalnire a...

Practici incluzive in gradinite

  Practici incluzive in gradinite click aici. In perioada 2-4 noiembrie a.c., la Sinaia, in cadrul proiectului Promovarea educației incluzive pentru copii cu dizabilități și CES în România, cu focalizare pe învățământul...

Curs de muzicoterapie organizat pe 27 iunie 2014 de catre Asociatia RENINCO in parteneriat cu World Vision Romania pentru specialistii si parintii din cadrul Centrului de Zi  pentru Recuperarea Copiilor cu Dizabilitati  din sectorul 5

Cursul de muzicoterapie organizat pe 27 iunie 2014 de catre Asociatia RENINCO in parteneriat cu World Vision Romania pentru specialistii si parintii din cadrul Centrului de Zi  pentru Recuperarea Copiilor...

Fb

PUBLICAȚII ȘI TRADUCERI UNICAT ACCESIBIE PRIN COPIERE

ANUNT IMPORTANT

 

Stimati membrii RENINCO,

Asociatia va poate pune la dispozitie, prin copiere anumite publicatii unicat, pe care le puteti consulta in lista de mai jos.

Daca sunteti interesati, sa ne scrieti, va vom copia aceeste materiale si le gasiti la centrul de Resurse pentru educatie Incluziva de la Scoala nr.!, Sfintii Voievozi, sector 1, Bucuresti..

 

PUBLICAȚII ȘI TRADUCERI UNICAT

ACCESIBIE PRIN COPIERE

 

  1. Asociația RENINCO România (2008), Culegere de bune practici privind includerea educațională a copiilor cu dizabilități severe, București.
  2. Deflos, M. (2008), Autism, sindrom Asperger și PDD-NOS. Ghid pentru părinți, parteneri, profesioniști și persoane cu autism, București.
  3. Vitillo, R. (1996), Ghid pentru planificarea și urmărirea proiectului.
  4. Russel, P. (2001), Copiii cu dizabilități: sprijin din partea comunității locale și prevenirea instituționalizării.
  5. Asociația RENINCO România (2000), Studiu privind Centrele de zi pentru copii cu dizabilități severe, profunde și/sau asociate din România, București.
  6. Vrăsmaș, E., Oprea, V., Vrăsmaș, T. (2001), Ghid pentru educația specială. Educația copiilor și tinerilor cu autism, București.
  7. Asociația RENINCO România (2003), Bune practici în educația incluzivă, București.
  8. Asociația RENINCO România (2001), Persoana surdă. Limbaj. Cultură, București.
  9. Creese, A., Echipe de sprijin pentru profesorii din școlile primare și gimnaziale (traducere).
  10. Asociația RENINCO România (2003), Studiu asupra adolescenților cu dizabilități, București.
  11. Asociația RENINCO România (2008), Schimbarea practicilor de predare (traducere).
  12. Asociația RENINCO România (2003), Materiale - suport pentru directori și administratori de școli (traducere).
  13. Vrăsmaș, E. (2008), Educație timpurie și Grădinița adaptată sau De la pedagogia grupului la pedagogia diversității, București.
  14. Sense International Romania (2002), Sindromul Usher, Editura SemnE.
  15. Asociația RENINCO România (2002), Curriculum pentru copiii cu deficiențe (dizabilități) severe și profunde.
  16. Asociația RENINCO România (2000), Proiectul Evaluarea/expertiza copiilor cu dizabilități (handicap) și recomandarea serviciilor de intervenție și suport în comunitate – Documente de lucru.
  17. Asociația RENINCO România (2000), Dezvoltarea resurselor umane pentru susținerea educației incluzive (traducere), București.
  18. Asociația RENINCO România (2001), Definirea și evaluarea copiilor cu cerințe/nevoi speciale din Europa (traducere selectivă).
  19. Asociația RENINCO România (2001), Curriculum pentru copiii cu dizabilități severe și/sau profunde.
  20. Colectivul școlii RECTORY PADDOCK (2001), În căutarea unui Curriculum. Note privind educația copiilor cu handicap mental sever (traducere), Londra.
  21. Asociația RENINCO România (2002), Sprijinirea integrării școlare a copiilor cu deficiențe.
  22. Butuca, A., Badescu, M., Brancoveanu, R., Paun, E., Potolea, D., Vrăsmaș, E., Vrăsmaș, T., Ulrich, C., Slamnescu, R. (1999), Includerea celor excluși: Respectarea diversității în educație.
  23. Asociația RENINCO România, Elevi cu dizabilități în școli obișnuite. Școli deschise tuturor, UNICEF.
  24. Aniscow, M, Tweddle, D. (2001), Analiza deprinderilor de învățare timpurie.
  25. Asociația RENINCO România, Regulile standard privind egalizarea șanselor pentru persoanele cu handicap (traducere), Organizația Națiunilor Unite.
  26. Grundtvig & Leonardo, Vrăsmaș, E., Parteneriat eurpean pentru edicația incluzivă. Familii și profesioniști.
  27. Asociația Comunitatea în Sprijinul Copilului (2000), Dicționar pentru părinți, București.
  28. Asociația RENINCO România (2001), Curriculum bazat pe comunitate (traducere).
  29. Asociația RENINCO România (2001), Atelier de lucru cu tema: Curriculum pentru copiii cu deficiențe (dizabilități) severe și profunde, București.
  30. Asociația RENINCO România (2002), Studiu asupra serviciilor oferite de comunitate copiilor cu dizabilități din 6 județe din țară și 2 sectoare din București.
  31. Asociația RENINCO România (2003), Studiu asupra adolescenților cu dizabilități, București.
  32. Institutul Național pentru Recuperare și Educație Specială a Persoanelor Handicapate (1993), Programe școlare pentru clasele V-VIII, București.

 

 

 

 

 

Reţeaua naţională de Informare şi Comunicare pentru Integrarea Copiilor şi Tinerilor cu +++ Cerinţe Educative Speciale în Comunitate +++ Sediu juridic: str. Dumbrava Nouă, nr. 17, sector 5, Bucureşti. +++ Sediu social: str. Atelierului, nr. 25 , sector 1 , Bucuresti, +++ BCR – Sucursala Griviţa, sector 1, Bucureşti, cod fiscal : 10791077 +++ Inscrisă la Registrul special al instanţei – judecătoria sector 5 – +++ cu nr.7/10.02.2004 – Partea I A – Secţiunea I +++ Cont IBAN: RO21RNCB0086004678330001/RON +++ RO53RNCB0086004678330007/EURO +++ Codul SWIFT: RNCBROBUXXX +++ Tel/ fax: 021/ 3129605 sau Email: arr@reninco.ro si crr@reninco.ro +++