- Declaratia 230 - Cerere privind destinaţia sumei reprezentând până la 3,5% din impozitul anual datorat
- 1 iunie 2024 - CONFERINȚA NAȚIONALĂ "Practici școlare transformatoare: între echitate, calitate, incluziune și eficiență"
- Proiectul ASCEND 2022 la 3.12.2023
- Punct de vedere RENINCO metodologii Lege Învățământ Preuniversitar
- 27 mai 2023 - Conferința Națională „Sprijin în învățare la nivelul școlii de masă. Structuri și servicii”
- Convocator Adunare Generală RENINCO 27 mai 2023
- RENINCO la 25 de ani
- Proiectul ASCEND – Tinerii cu dizabilități sunt AICI, ACUM!
- COMUNICAT DE PRESĂ
- Educație, formare profesională și angajare pentru persoanele cu dizabilități în Europa Autor: Vlad Andrei Stamate
- Incluziune şi diversitate , autor: Vlad Andrei Stamate
- Tinerii cu dizabilități în Uniunea Europeană
- Tinerii cu dizabilitati in lume 8.11.2022
- Raport de curs 21.10.2022
- Să înțelegem necesitățile și soluțiile tinerilor cu dizabilități din România - a doua întâlnire a Comitetului consultativ al proiectului, ASCEND - 3.10.2022, București, hotel Continental
- INFORMAȚII PRIVIND EVOLUȚIA PROIECTULUI ASCEND
- OPINII ȘI PROPUNERI LA PROIECTUL LEGII ÎNVĂȚĂMÂNTULUI PREUNIVERSITAR
- Adresăm din nou mulțumiri tinerilor cu dizabilități care au trimis răspunsurile lor la chestionarul difuzat on-line, în cadrul cercetării ASCEND.
- CONSULTARE RENINCO – INCLUZIUNEA ȘI ECHITATEA ÎN PROIECTUL LEGII ÎNVĂȚĂMÂNTULUI PREUNIVERSITAR – AUGUST 2022!
- Reeditarea lucrărilor: Să învățăm cu plăcere și 8 LOG
- Anunț lansare chestionar PROIECTUL ASCEND 2022
- INVITATIE APEL CERCETARE ASCEND
- ASCEND, prima întâlnire a Comitetului consultativ – Consiliul Național al Dizabilității din România
- SURSE DOCUMENTARE - POLITICI ȘI PROGRAME EUROPENE ȘI INTERNAȚIONALE PRIVIND PERSOANELE CU DIZABILITĂȚI, CU FOCALIZARE PE TINERI - PROIECTUL ASCEND 2022 - în proces de traducere
- Consiliul Național al Dizabilității din România (CNDR), în parteneriat cu Asociația RENINCO România – membru fondator al CNDR – desfășoară în perioada iunie – decembrie 2022 proiectul ASCEND.
- EDUCAȚIA PERSOANELOR CU DIZABILITĂȚI ȘI/SAU CES (*)
- Pe drumul spre educația incluzivă în România Contribuția Rețelei RENINCO
- NOU !!! - Pași spre educația incluzivă în România. Contribuția Rețelei RENINCO
- 12 iunie 2021: Conferința “Incluziune și echitate. Realitate sau deziderat? Rezultatele cercetării privind situația copiilor cu dizabilități și / sau CES”
- Sa ii cunoaștem mai bine si sa fim prieteni cu copiii cu autism!
- 12 iunie 2021 Invitatie la Conferinta online Incluziune si Echitate:Realitate sau Deziderat?
- Traian Vrăsmaș: Educația incluzivă. Aspirații și realități. 14 mai 2021
- Noutăți editoriale cu contribuția RENINCO
- REZOLUTIE-CONFERINȚA NAȚIONALĂ ACCES ȘI PARTICIPARE LA EDUCAȚIE, EDIȚIA A IV A COOPERARE SI COMPETIȚIE ÎN EDUCAȚIE 23.11.2011
- CONCLUZII analiza GREI vineri 22.11.2019
- 23.11.2019 - se convoacă Adunarea Generală a Asociației RENINCO România
- 23.11.2019 - Conferinţa Naţională ”Acces şi participare la Educaţie” ediţia a IV a, 2019
- SIMPOZIONUL NAȚIONAL „INDIVIDUALIZARE ȘI PERSONALIZARE ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV AL ELEVILOR AFLAȚI ÎN DIFICULTATE” – EDIŢIA a V a – PLOIEŞTI – 7 Iunie 2019
- PUBLICAȚII ȘI TRADUCERI UNICAT ACCESIBIE PRIN COPIERE
- Cercetare „Aspecte ale echităţii în şcoală”
- Seminar European Forum Disability 22-23 martie 2019, Bucuresti, pe tema Tinerii cu dizabilităţi şi (ne) angajarea în muncă
- Concluzii ale conferinței naționale „Acces şi participare la educație pentru persoanele cu dizabilităţi”
- Adunarea Generală RENINCO – România, București, 7 septembrie 2018
- 4 noiembrie 2017 - Conferința Națională intitulată „Acces si participare la educație”
- 12 iunie 2017 - Simpozion Ploiesti 2017
- Incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale: bilanț și perspective - 2017
- Asociatia Amurtel, membra a Asociatiei RENINCO Romania, a lansat o colectie de povestiri pro-diversitate in cadrul proiectului Avem fiecare o poveste
- 15 martie 2016 - Sesiune de informare la Liceul Ion Barbu din Bucuresti pentru reprezentanții autorităților publice locale, persoane cu dizabilități și organizații neguvernamentale
- „METODOLOGIA privind combaterea discriminării și excluziunii școlare a copilului și tânărului cu cerințe educaționale speciale prin colaborare și intervenție multidisciplinară”
- Brosuri Informative pentru organizatii ale persoanelor cu dizabilitati
- Colaborare și cooperare pentru echitatea în educație
- INVITAȚIE CONFERINȚA DE LANSARE A PROIECTULUI ”Parteneriate active pentru incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale”
- Comunicat lansare proiect - Focus: incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale
- 20-21.02.2015, Oradea - Conferinţa Naţională de psihopedagogie specială şi consiliere şcolară (cu participare internaţională)
- Document de poziţie al Asociatiei RENINCO Romania
- Proiectul Promovarea educației incluzive pentru copii cu dizabilități și CES în România, cu focalizare pe învățământul preșcolar, primar si gimnazial
- 2 iunie 2014 – 30 aprilie 2016;Proiect nou: TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România
- Parintii apara drepturile copiilor cu dizabilitati
- Rezoluția Conferinţei Naţionale “Parteneriatul Educaţional Şcoală-Familie, exemple de bună practică incluzivă în şcoala românească” Bucureşti, 14.06.2014
- Invitatie la Conferinţa Naţională “ Parteneriatul Educaţional Şcoală-Familie, exemple de bună practică incluzivă în şcoala românească”
- Pozitia RENINCO privind proiectul de lege a copiilor cu dizabilitati
- curs pilot inovativ, de initiere in tehnicile muzicoterapiei
- Comunicat de presă Bucureşti, 2 Aprilie 2014
- RAPORT SINTEZĂ Vizite de monitorizare Octombrie 2013 - Martie 2014
- Promovarea educației incluzive pentru copii cu dizabilități și CES în România, cu focalizare pe învățământul preșcolar
PUBLICAȚII ȘI TRADUCERI UNICAT ACCESIBIE PRIN COPIERE
ANUNT IMPORTANT
Stimati membrii RENINCO,
Asociatia va poate pune la dispozitie, prin copiere anumite publicatii unicat, pe care le puteti consulta in lista de mai jos.
Daca sunteti interesati, sa ne scrieti, va vom copia aceeste materiale si le gasiti la centrul de Resurse pentru educatie Incluziva de la Scoala nr.!, Sfintii Voievozi, sector 1, Bucuresti..
PUBLICAȚII ȘI TRADUCERI UNICAT
ACCESIBIE PRIN COPIERE
- Asociația RENINCO România (2008), Culegere de bune practici privind includerea educațională a copiilor cu dizabilități severe, București.
- Deflos, M. (2008), Autism, sindrom Asperger și PDD-NOS. Ghid pentru părinți, parteneri, profesioniști și persoane cu autism, București.
- Vitillo, R. (1996), Ghid pentru planificarea și urmărirea proiectului.
- Russel, P. (2001), Copiii cu dizabilități: sprijin din partea comunității locale și prevenirea instituționalizării.
- Asociația RENINCO România (2000), Studiu privind Centrele de zi pentru copii cu dizabilități severe, profunde și/sau asociate din România, București.
- Vrăsmaș, E., Oprea, V., Vrăsmaș, T. (2001), Ghid pentru educația specială. Educația copiilor și tinerilor cu autism, București.
- Asociația RENINCO România (2003), Bune practici în educația incluzivă, București.
- Asociația RENINCO România (2001), Persoana surdă. Limbaj. Cultură, București.
- Creese, A., Echipe de sprijin pentru profesorii din școlile primare și gimnaziale (traducere).
- Asociația RENINCO România (2003), Studiu asupra adolescenților cu dizabilități, București.
- Asociația RENINCO România (2008), Schimbarea practicilor de predare (traducere).
- Asociația RENINCO România (2003), Materiale - suport pentru directori și administratori de școli (traducere).
- Vrăsmaș, E. (2008), Educație timpurie și Grădinița adaptată sau De la pedagogia grupului la pedagogia diversității, București.
- Sense International Romania (2002), Sindromul Usher, Editura SemnE.
- Asociația RENINCO România (2002), Curriculum pentru copiii cu deficiențe (dizabilități) severe și profunde.
- Asociația RENINCO România (2000), Proiectul Evaluarea/expertiza copiilor cu dizabilități (handicap) și recomandarea serviciilor de intervenție și suport în comunitate – Documente de lucru.
- Asociația RENINCO România (2000), Dezvoltarea resurselor umane pentru susținerea educației incluzive (traducere), București.
- Asociația RENINCO România (2001), Definirea și evaluarea copiilor cu cerințe/nevoi speciale din Europa (traducere selectivă).
- Asociația RENINCO România (2001), Curriculum pentru copiii cu dizabilități severe și/sau profunde.
- Colectivul școlii RECTORY PADDOCK (2001), În căutarea unui Curriculum. Note privind educația copiilor cu handicap mental sever (traducere), Londra.
- Asociația RENINCO România (2002), Sprijinirea integrării școlare a copiilor cu deficiențe.
- Butuca, A., Badescu, M., Brancoveanu, R., Paun, E., Potolea, D., Vrăsmaș, E., Vrăsmaș, T., Ulrich, C., Slamnescu, R. (1999), Includerea celor excluși: Respectarea diversității în educație.
- Asociația RENINCO România, Elevi cu dizabilități în școli obișnuite. Școli deschise tuturor, UNICEF.
- Aniscow, M, Tweddle, D. (2001), Analiza deprinderilor de învățare timpurie.
- Asociația RENINCO România, Regulile standard privind egalizarea șanselor pentru persoanele cu handicap (traducere), Organizația Națiunilor Unite.
- Grundtvig & Leonardo, Vrăsmaș, E., Parteneriat eurpean pentru edicația incluzivă. Familii și profesioniști.
- Asociația Comunitatea în Sprijinul Copilului (2000), Dicționar pentru părinți, București.
- Asociația RENINCO România (2001), Curriculum bazat pe comunitate (traducere).
- Asociația RENINCO România (2001), Atelier de lucru cu tema: Curriculum pentru copiii cu deficiențe (dizabilități) severe și profunde, București.
- Asociația RENINCO România (2002), Studiu asupra serviciilor oferite de comunitate copiilor cu dizabilități din 6 județe din țară și 2 sectoare din București.
- Asociația RENINCO România (2003), Studiu asupra adolescenților cu dizabilități, București.
- Institutul Național pentru Recuperare și Educație Specială a Persoanelor Handicapate (1993), Programe școlare pentru clasele V-VIII, București.