Romanian English French German Italian Spanish
Prev Next
Adunarea Generală a Asociației RENINCO ROMANIA - 2017

                Adunarea Generala a Asociației RENINCO ROMANIA - Rețeaua Națională de Informare și Cooperare pentru integrarea în comunitate a copiilor și tinerilor cu cerințe educative speciale s-a desfășurat în data...

Intalnirea universitatilor si cercetarea

         Intalnirea universitatilor si cercetarea       Pe data de 17 noiembrie 2014, la RENINCO – sediul din incinta Scolii gimnaziale Sfintii Voievozi - a avut loc o prima intalnire a...

Practici incluzive in gradinite

  Practici incluzive in gradinite click aici. In perioada 2-4 noiembrie a.c., la Sinaia, in cadrul proiectului Promovarea educației incluzive pentru copii cu dizabilități și CES în România, cu focalizare pe învățământul...

Curs de muzicoterapie organizat pe 27 iunie 2014 de catre Asociatia RENINCO in parteneriat cu World Vision Romania pentru specialistii si parintii din cadrul Centrului de Zi  pentru Recuperarea Copiilor cu Dizabilitati  din sectorul 5

Cursul de muzicoterapie organizat pe 27 iunie 2014 de catre Asociatia RENINCO in parteneriat cu World Vision Romania pentru specialistii si parintii din cadrul Centrului de Zi  pentru Recuperarea Copiilor...

Fb

PUBLICATII LA EDITURI

I.       Publicatii realizate de RENINCO, cu asistenta tehnica si sprijinul financiar al  Reprezentantei UNICEF Romania):     

o   Educatia integrata a copiilor cu handicap, UNICEF si RENINCO, noiembrie 1998

o   Cartea Alba Reninco. Integrarea / includerea copiilor cu dizabilitati, UNICEF si RENINCO, Bucuresti 1999

o   Ghid de predare/invatare pentru copiii cu cerinte educative speciale, UNICEF si RENINCO, Bucuresti 2000

o   Sa comunicam cu placere, UNICEF si RENINCO, Bucuresti 2002

o   SET de instrumente, probe si teste de evaluare educationala, UNICEF si RENINCO, Marlink, Bucuresti 2003

o   Ghid pentru cadre didactice de sprijin, UNICEF, MECTS si RENINCO, Vanemonde, 2005

o   Pasi spre educatia incluziva in Romania (2000-2008)", RENINCO, Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si UNICEF, Vanemonde, 2008

o   Premisele educatiei incluzive in gradinite, RENINCO, UNICEF, Ministerul Educatiei, Tineretului si Soprtului, 2010

o   Incluziunea scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale, RENINCO, UNICEF, Ministerul Educatiei, Tineretului si Soprtului, 2010

o   Educatia incluziva in gradinita : dimensiuni, provocari si solutii, RENINCO, UNICEF,MECTS, Alpha MDN Buzau, 2012

o   Promovarea educatiei incluzive invatamantul primar. Ghid pentru cadre didactice, manageri scolari si parinti, MEN, RENINCO, UNICEF, Editura Vanemonde, 2013

II.                Publicatii realizate de UNICEF:

  • Dezvoltarea practicilor incluzive incluzive in scoli. Ghid managerial, UNICEF si Ministerul Educatiei Nationale, 1999
  • Sa intelegem si sa raspundem la cerintele copiilor in clasele incluzive, UNESCO, tradusa si publicata de UNICEF, 2002

III.              Alte publicatii:

  • Modele si forme de sprijin educational in contexte incluzive, Editura Terra, RENINCO si Ambasada Frantei la Bucuresti, 2011
  • Clasificarea Internationala a Functionarii, Dizabilitatii si Sanatatii, OMS, UNICEF si ANPH, 2004
  • Ghidul de stimulare, Jim Dale, RENINCO, 2007, 2013
  • Sa invatam cu placere. Fise de exercitii logopedice in comunicarea orala si scrisa, RENINCO, Editura Arelechin, 2007,  2011
  • 8 LOG. Exercitii pentru terapia dislaliei, RENINCO,  Editura Arelechin, 2008
  • Caietul elevului cu cerinte educative speciale biologie clasa a V-a, 2009
  • Clasificarea Internationala a Functionarii, Dizabilitatii si Sanatatii. Versiunea pentru copii si tineri, OMS, Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, UNICEF, 2013

 

MATERIALE NEPUBLICATE (DISPONIBILE IN FORMAT ELECTRONIC SI/SAU PRINTATE)

  • Privire generala asupra tinerilor cu dizabilitati, Bucuresti, traducere 1999
  • Studiu privind centrele de zi pentru copiii cu dizabilitati severe, profunde si/sau asociate din Romania, Bucuresti 2000
  • Echipe de sprijin pentru profesori, traducere, Creese, Norwich, Daniels iunie 2000
  • Profesorul de sprijin, traducere, Bucuresti 2000
  • Educatia copiilor si tinerilor cu autism, 2001
  • Dosarul deschis al educatiei incluzive, traducere, UNESCO, 2002
  • Curriculum pentru copii cu dizabilitati severe si profunde, 2002
  • Bune practici in educatia incluziva, 2003, 2004
  • Surditate si comunicare, traducere, 2004
  • Incluziunea in educatie. Ghid de politici (UNESCO, 2009), RENINCO 2011
  • Dezvoltarea unui set de indicatori pentru educatia incluziva in Europa (Developing a set of indicators for inclusive education in Europe) – ianuarie 2012; colaborare cu European Agency for Development in Special Needs Education (EADSNE)

 

 

Reţeaua naţională de Informare şi Comunicare pentru Integrarea Copiilor şi Tinerilor cu +++ Cerinţe Educative Speciale în Comunitate +++ Sediu juridic: str. Dumbrava Nouă, nr. 17, sector 5, Bucureşti. +++ Sediu social: str. Atelierului, nr. 25 , sector 1 , Bucuresti, +++ BCR – Sucursala Griviţa, sector 1, Bucureşti, cod fiscal : 10791077 +++ Inscrisă la Registrul special al instanţei – judecătoria sector 5 – +++ cu nr.7/10.02.2004 – Partea I A – Secţiunea I +++ Cont IBAN: RO21RNCB0086004678330001/RON +++ RO53RNCB0086004678330007/EURO +++ Codul SWIFT: RNCBROBUXXX +++ Tel/ fax: 021/ 3129605 sau Email: arr@reninco.ro si crr@reninco.ro +++