Practici incluzive in gradinite

 

Practici incluzive in gradinite click aici.

In perioada 2-4 noiembrie a.c., la Sinaia, in cadrul proiectului Promovarea educației incluzive pentru copii cu dizabilități și CES în România, cu focalizare pe învățământul preșcolar, primar si gimnazial, derulat de RENINCO si MEN cu sprijinul UNICEF in cadrul campaniei nationale Hai la scoala, s-au intalnit profesori din invatamantul prescolar din 17 judete, pentru a analiza pasii deja realizati in implementarea modelului educatiei incluzive si a identifica modele de buna practica existente. Au fost analizate impreuna mai multe materiale de suport pentru buna organizare a activitatilor in gradinite: indicatorii de monitorizare a bunelor practici in educatia incluziva, o fisa de observare a conduitelor educatoarei si reperele de observare a progresului in comportamentele copiilor. Intalnirea a fost si prilej de schimb de experiente, de reflectie asupra barierelor si solutiilor de depasire a acestora, in implementarea curriculum-ului pentru invatamantul prescolar si educatie timpurie

.Anunt 1