- 4 noiembrie 2017 - Conferința Națională intitulată „Acces si participare la educație”
- 12 iunie 2017 - Simpozion Ploiesti 2017
- Incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale: bilanț și perspective - 2017
- Asociatia Amurtel, membra a Asociatiei RENINCO Romania, a lansat o colectie de povestiri pro-diversitate in cadrul proiectului Avem fiecare o poveste
- 15 martie 2016 - Sesiune de informare la Liceul Ion Barbu din Bucuresti pentru reprezentanții autorităților publice locale, persoane cu dizabilități și organizații neguvernamentale
- „METODOLOGIA privind combaterea discriminării și excluziunii școlare a copilului și tânărului cu cerințe educaționale speciale prin colaborare și intervenție multidisciplinară”
- Brosuri Informative pentru organizatii ale persoanelor cu dizabilitati
- Colaborare și cooperare pentru echitatea în educație
- INVITAȚIE CONFERINȚA DE LANSARE A PROIECTULUI ”Parteneriate active pentru incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale”
- Comunicat lansare proiect - Focus: incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale
- 20-21.02.2015, Oradea - Conferinţa Naţională de psihopedagogie specială şi consiliere şcolară (cu participare internaţională)
- Document de poziţie al Asociatiei RENINCO Romania
- Proiectul Promovarea educației incluzive pentru copii cu dizabilități și CES în România, cu focalizare pe învățământul preșcolar, primar si gimnazial
- 2 iunie 2014 – 30 aprilie 2016;Proiect nou: TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România
- Parintii apara drepturile copiilor cu dizabilitati
- Rezoluția Conferinţei Naţionale “Parteneriatul Educaţional Şcoală-Familie, exemple de bună practică incluzivă în şcoala românească” Bucureşti, 14.06.2014
- Invitatie la Conferinţa Naţională “ Parteneriatul Educaţional Şcoală-Familie, exemple de bună practică incluzivă în şcoala românească”
- Pozitia RENINCO privind proiectul de lege a copiilor cu dizabilitati
- curs pilot inovativ, de initiere in tehnicile muzicoterapiei
- Comunicat de presă Bucureşti, 2 Aprilie 2014
- RAPORT SINTEZĂ Vizite de monitorizare Octombrie 2013 - Martie 2014
- Promovarea educației incluzive pentru copii cu dizabilități și CES în România, cu focalizare pe învățământul preșcolar
Intalnirea universitatilor si cercetarea
Pe data de 17 noiembrie 2014, la RENINCO – sediul din incinta Scolii gimnaziale Sfintii Voievozi - a avut loc o prima intalnire a 12 persoane, reprezentante a 6 universitati din tara (Bucuresti, Cluj, Iasi, Sibiu, Oradea si Constanta) precum si cercetatori de la Institutul de Stiinte ale Educatiei (ISE). Impartasind viziunea unei educatii pentru toti, incluzive, participantii decis sa sprijine derularea unei cercetari privitoare la Accesul la educatie a copiilor si tinerilor cu dizabilitati. Cercetarea, se va realiza in cadrul proiectului RENINCO in parteneriat cu ISE si cu sprijinul UNICEF, in cadrul campaniei nationale Hai la scoala dar si in implementarea proiectului Toate drepturile pentru toate persoanele cu dizabilitati, derulat de RENINCO in parteneriat cu Alpha Transilivania, cu fonduri de la FDSC (EEA grants).
Acest grup de lucru, vine sa intareasca Grupul Roman pentru Educatie Incluziva (GREI), infiintat de RENINCO inca din 2010 si prin intermediul caruia se doreste dezvoltarea sistemului educational pentru a permite accesul la educatie a tuturor copiilor, cu focalizarea pe copiii cu dizabilitati. Experinta celor 6 universitati, ideile si opiniile profesorilor universitari si ale cercetatorilor ISE, sunt puncte de plecare in argumentarea schimbarilor necesare pentru ca scoala din Romania sa fie deschisa si prietenoasa, pentru TOTI COPIII.