- Concluzii ale conferinței naționale „Acces şi participare la educație pentru persoanele cu dizabilităţi”
- Adunarea Generală RENINCO – România, București, 7 septembrie 2018
- 4 noiembrie 2017 - Conferința Națională intitulată „Acces si participare la educație”
- 12 iunie 2017 - Simpozion Ploiesti 2017
- Incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale: bilanț și perspective - 2017
- Asociatia Amurtel, membra a Asociatiei RENINCO Romania, a lansat o colectie de povestiri pro-diversitate in cadrul proiectului Avem fiecare o poveste
- 15 martie 2016 - Sesiune de informare la Liceul Ion Barbu din Bucuresti pentru reprezentanții autorităților publice locale, persoane cu dizabilități și organizații neguvernamentale
- „METODOLOGIA privind combaterea discriminării și excluziunii școlare a copilului și tânărului cu cerințe educaționale speciale prin colaborare și intervenție multidisciplinară”
- Brosuri Informative pentru organizatii ale persoanelor cu dizabilitati
- Colaborare și cooperare pentru echitatea în educație
- INVITAȚIE CONFERINȚA DE LANSARE A PROIECTULUI ”Parteneriate active pentru incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale”
- Comunicat lansare proiect - Focus: incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale
- 20-21.02.2015, Oradea - Conferinţa Naţională de psihopedagogie specială şi consiliere şcolară (cu participare internaţională)
- Document de poziţie al Asociatiei RENINCO Romania
- Proiectul Promovarea educației incluzive pentru copii cu dizabilități și CES în România, cu focalizare pe învățământul preșcolar, primar si gimnazial
- 2 iunie 2014 – 30 aprilie 2016;Proiect nou: TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România
- Parintii apara drepturile copiilor cu dizabilitati
- Rezoluția Conferinţei Naţionale “Parteneriatul Educaţional Şcoală-Familie, exemple de bună practică incluzivă în şcoala românească” Bucureşti, 14.06.2014
- Invitatie la Conferinţa Naţională “ Parteneriatul Educaţional Şcoală-Familie, exemple de bună practică incluzivă în şcoala românească”
- Pozitia RENINCO privind proiectul de lege a copiilor cu dizabilitati
- curs pilot inovativ, de initiere in tehnicile muzicoterapiei
- Comunicat de presă Bucureşti, 2 Aprilie 2014
- RAPORT SINTEZĂ Vizite de monitorizare Octombrie 2013 - Martie 2014
- Promovarea educației incluzive pentru copii cu dizabilități și CES în România, cu focalizare pe învățământul preșcolar