- Formularul de 3,5 % - Declaratia 230 pentru anul 2019
- REZOLUTIE-CONFERINȚA NAȚIONALĂ ACCES ȘI PARTICIPARE LA EDUCAȚIE, EDIȚIA A IV A COOPERARE SI COMPETIȚIE ÎN EDUCAȚIE 23.11.2011
- CONCLUZII analiza GREI vineri 22.11.2019
- 23.11.2019 - se convoacă Adunarea Generală a Asociației RENINCO România
- 23.11.2019 - Conferinţa Naţională ”Acces şi participare la Educaţie” ediţia a IV a, 2019
- SIMPOZIONUL NAȚIONAL „INDIVIDUALIZARE ȘI PERSONALIZARE ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV AL ELEVILOR AFLAȚI ÎN DIFICULTATE” – EDIŢIA a V a – PLOIEŞTI – 7 Iunie 2019
- PUBLICAȚII ȘI TRADUCERI UNICAT ACCESIBIE PRIN COPIERE
- Cercetare „Aspecte ale echităţii în şcoală”
- Seminar European Forum Disability 22-23 martie 2019, Bucuresti, pe tema Tinerii cu dizabilităţi şi (ne) angajarea în muncă
- Concluzii ale conferinței naționale „Acces şi participare la educație pentru persoanele cu dizabilităţi”
- Adunarea Generală RENINCO – România, București, 7 septembrie 2018
- 4 noiembrie 2017 - Conferința Națională intitulată „Acces si participare la educație”
- 12 iunie 2017 - Simpozion Ploiesti 2017
- Incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale: bilanț și perspective - 2017
- Asociatia Amurtel, membra a Asociatiei RENINCO Romania, a lansat o colectie de povestiri pro-diversitate in cadrul proiectului Avem fiecare o poveste
- 15 martie 2016 - Sesiune de informare la Liceul Ion Barbu din Bucuresti pentru reprezentanții autorităților publice locale, persoane cu dizabilități și organizații neguvernamentale
- „METODOLOGIA privind combaterea discriminării și excluziunii școlare a copilului și tânărului cu cerințe educaționale speciale prin colaborare și intervenție multidisciplinară”
- Brosuri Informative pentru organizatii ale persoanelor cu dizabilitati
- Colaborare și cooperare pentru echitatea în educație
- INVITAȚIE CONFERINȚA DE LANSARE A PROIECTULUI ”Parteneriate active pentru incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale”
- Comunicat lansare proiect - Focus: incluziunea școlară a copiilor cu cerințe educaționale speciale
- 20-21.02.2015, Oradea - Conferinţa Naţională de psihopedagogie specială şi consiliere şcolară (cu participare internaţională)
- Document de poziţie al Asociatiei RENINCO Romania
- Proiectul Promovarea educației incluzive pentru copii cu dizabilități și CES în România, cu focalizare pe învățământul preșcolar, primar si gimnazial
- 2 iunie 2014 – 30 aprilie 2016;Proiect nou: TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România
- Parintii apara drepturile copiilor cu dizabilitati
- Rezoluția Conferinţei Naţionale “Parteneriatul Educaţional Şcoală-Familie, exemple de bună practică incluzivă în şcoala românească” Bucureşti, 14.06.2014
- Invitatie la Conferinţa Naţională “ Parteneriatul Educaţional Şcoală-Familie, exemple de bună practică incluzivă în şcoala românească”
- Pozitia RENINCO privind proiectul de lege a copiilor cu dizabilitati
- curs pilot inovativ, de initiere in tehnicile muzicoterapiei
- Comunicat de presă Bucureşti, 2 Aprilie 2014
- RAPORT SINTEZĂ Vizite de monitorizare Octombrie 2013 - Martie 2014
- Promovarea educației incluzive pentru copii cu dizabilități și CES în România, cu focalizare pe învățământul preșcolar
Cursul de muzicoterapie organizat pe 27 iunie 2014 de catre Asociatia RENINCO in parteneriat cu World Vision Romania pentru specialistii si parintii din cadrul Centrului de Zi pentru Recuperarea Copiilor cu Dizabilitati din sectorul 5 , a reprezentat o initiere in arta muzicii. Parinti si specialisti au invatat cum sa utillizeze instrumente muzicale conventionale si neconventionale in activitatile de recreere si distractive pentru copii, atat in centru cat si acasa. Formatorii cursului de muzicoterapie, dna prof.logoped Gabriela Vasilescu si dna consilier parental Mihaela Stan au antrenat participantii pentru o zi in diferite tehnici de lucru pentru copiii cu dizabilitati, si nu numai, experimentand muzica ca mijloc terapeutic ce ii ajuta pe copiii si adultii sa se autocunoasca, sa se dezvolte la nivel personal si emotional. Dupa doua saptamani de la organizarea cursului, in centru specialistii utilizeaza tehnicile invatate la cursului de muzicoterapie in cadrul scolii de vara organizate de World Vision Romania in luna iulie pentru copiii cu dizabilitati.